نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3372
-
الف
+

«محمد فیلی»: سریال «سلمان فارسی» آخرین اثر زندگى‌ام خواهد بود

«محمد فیلی» بازیگر ایرانی از احتمال نقش آفرینی اش در سریال «سلمان فارسی» ساخته جدید «داوود میرباقری» گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمد فیلی» بازیگر معروف و کهنه کار ایرانی طی یک مصاحبه درخصوص احتمال نقش آفرینی اش در سریال «سلمان فارسی» ساخته جدید «داوود میرباقری» سخن گفت.

«محمد فیلی» گفت: یازده سال پیش وقتی که فلمبرداری سریال «مختارنامه» به پایان رسید «داوود میرباقری» به من گفت که آماده یک اثر ده ساله باش و برای یک کار سخت خودت را آماده کن.

وی ادامه داد: این اتفاق یازده سال پیش افتاد و اکنون اخباری مبنی بر ساخت سریال «سلمان فارسی» شنیده می‌شود، فکر می‌کنم با توجه به زمان ده ساله فلمبرداری سریال «سلمان فارسی» این سریال آخرین نقش من در زندگی باشد.

بازیگر سریال «تفنگ سرپر» سریال «سلمان فارسی» را اثری جذاب خواند و ادامه داد: ترکیب میرباقری و احمدجو در هر اثری به نتیجه‌ای درخشان ختم می‌شود، خوشحالم که من برای این سریال انتخاب شده‌ام و بی صبرانه منتظر آغاز فلمبرداری اثر هستم.

وی درباره کرکتر خود سریال «سلمان فارسی» به میزان گفت: نمی‌دانم کرکتری منفی یا مثبت را در «سلمان فارسی» بازی می کنم. داوود میرباقری هیچ چیزی از فلمنامه به ما نمی گوید، گمان می کنم مثل مختارنامه می خواهد مرا متعجب بسازد. 

بازیگر «سریال مختارنامه» درباره عدم ساخت آثار  تاریخی همچون «روزی روزگاری» تاکید کرد: شرایط ساخت آثاری مثل «روزی روزگاری» و یا «پشت کوه‌های بلند» فراهم نیست چراکه سرمایه گذاران و تهیه‌کنندگان هم سخت‌تر سراغ این آثار می روند، این آثار زمان بر بوده و بودجه فراوانی می‌طلبد پس تا حمایتی نباشد نمی‌توان بار دیگر شاهد «روزی روزگاری» بود. 

«فیلی» با تاکید بر کیفیت بالای ساخت «روزی روزگاری» خاطرنشان کرد: به نظر من مسئولین فرهنگی و حامیان باید از ساخت آثار فاخر حمایت بیشتری به عمل بیاورند، اینکه جای خالی «روزی روزگاری» در تلویزیون به شدت احساس می شود را نمی‌‎توان نادیده گرفت و باید برنامه ریزی درستی برای ساخت آثار فاخر صورت گیرد.

«محمد فیلی»بازیگر ایرانی متولد سال  ۱۳۲۹ در کازرون است. از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی که وی تا کنون بازی کرده می‌توان به نقش «شِمر بن ذی الجوشن» در «مختار نامه» اشاره نمود.

گفتنی است که سریال های «روزی روزگاری» ، «تفنگ سر پر» و «پشت کوه‌های بلند» با بازی «محمد فیلی» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «روزی روزگاری»

دانلود سریال «تفنگ سر پر»

آخرین خبرها از بزرگترین پروژه تاریخی فلمسازی ایران

دانلود سریال «پشت کوه‌های بلند»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر